0

Livet och Pandemi đŸ˜·

I fredags kom min brorsa ner frĂ„n de smĂ„lĂ€ndska skogarna för att stanna över helgen,vi lyssnade pĂ„ musik,kollade TV,Ă„t god mat och gick promenader och pratade ifatt oss dĂ„ livet och pandemin hĂ„llt oss isĂ€r ett bra tag.
Lördag morse sĂ„ fick Liam sin andra spruta och nu Ă€r han ocksĂ„ klar ✔ ja om inte tredje sprutan snart Ă€r pĂ„ ingĂ„ng.
Min bror har om möjligt torrare humor Ă€n mig sĂ„ stackars Peter har fĂ„tt stĂ„ ut med en hel del i helgen 😂
I gĂ„r förmiddag Ă„kte Christer hem och jag hade en dejt med Lilla C att se fram emot, hon hĂ€mtade upp mig och sĂ„ blev det bĂ„de lunch,promenad,ett besök hos Anna pĂ„ minneslunden och sen varm choklad och en liten kaka som avslutning â˜ș allt detta i Höllviken.
Lilla C drog den ena galna historien efter den andra och till slut skrattade jag sĂ„ jag grĂ€t 😂😂
KvĂ€llen blev mys med gubben i soffan till en film,lite Biff Rydbergrester frĂ„n helgen slank ner och 21.45 lĂ„g jag i sĂ€ng och typ 21.46 sov jag 😮😮😮😮😮😮😮
Ett inte sÄ spÀnnande inlÀgg kanske utan mer en uppdatering för er som kanske undrar om jag helt gÄtt i ide.
Det har jag inte,men jag ligger lite lĂ„gt och ger mig sjĂ€lv tid för dem som vill ge mig tid,resten orkar jag inte underhĂ„lla 😜 dĂ„ jag trots allt jobbar heltid pĂ„ ett jobb som jag Ă€lskar men som krĂ€ver mycket av mig och den energin jag har kvar lĂ€gger jag pĂ„ att ta hand om mig, familjen och min vovve.
Jag ser dock fram emot en mysig dejt med min fina vĂ€n Lizette i veckan,en person som alltid tillför energi och Ă„terhĂ€mtning ❀
Nu ska jag ta tag i dagen minsann och önskar dig detsamma ☀
SĂ„ mycket bĂ€ttre đŸŽ¶đŸ‘ŒđŸŒ

Varm choklad och Chailatte 😋

Älskade Lilla C som fick mig att skratta sĂ„ jag grĂ€t i gĂ„r â€ïžđŸ˜‚

Älskade storebror Christer ❀



Kommentera hÀr: