0

🌕 FullmĂ„ne?

JĂ€vlar i havet vad jag har sovit illa i natt,vaknade första gĂ„ngen 01.04 och sen har det fortsatt sĂ„... en gĂ„ng i halvtimmen ungefĂ€r har jag tittat upp och kollat klockan,jag har fĂ„tt  lika mycket sömn som en julagris pĂ„ lillejulafton eller nĂ„got đŸ€š
Dessutom jobbar jag till 17 idag,bra timing,har det varit fullmÄne inatt?
I fredags tog jag en halv semesterdag och körde upp till HöganĂ€s dĂ€r lillan hĂ€mtades pĂ„ förskolan,glass intogs vid hamnen i solsken ☀ 
Dessutom fick jag tittat pĂ„ nya huset och det Ă€r full renovering pĂ„ gĂ„ng men kommer bli sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ fint đŸ™đŸŒ
En kvalitetstsstund med mina Ă€lskade flickor ♄
Sen var det dags att trĂ€ffa lite folk pĂ„ Schenken i byn men det var överbokat sĂ„ det fanns ingen plats till oss sĂ„ vi fick sitta ute mesta tiden och rĂ€tt snabbt frös vi och Ă€nnu snabbare valde vi att cykla hem,vi kunde med facit i hand lika gĂ€rna stannat hemma och sparat de pengarna men sĂ„nt vet man ju aldrig och den lilla tid vi var dĂ€r var trevlig 🙂
Nu ska jag cykla till jobbet och se om jag kan hĂ„lla mig vaken till 17,hĂ„ll vĂ€nligen tummarna đŸ‘đŸ»
LĂ€mnar er med lite klokord đŸ„°
(null)

Kommentera hÀr: