0

Goodbye in her eyes

Dricker en kopp kaffe,resten är ute på olika ärenden och jag lyssnar på en utav världens absolut bästa låtar med fantastisk stämsång Goodbye in her eyes med  Zac Brown Band och jag blir genuint glad om du tar dig tid att lyssna på den och blundar fram till   den absolut sista tonen klingar av... sen vill jag att du öppnar dina ögon och känner efter hur låten påverkade dig,skriv gärna och berätta ♥️

Om den får dig att känna 1/10 av vad den gör med mig så kan dagen bara bli underbar ☀️
Jag mår bättre men tar det ändå lugnt och skrotar runt i egen takt här hemma.
En ny grill ska inköpas och kanske invigas i eftermiddag om solen fortfarande vill visa sig ☀️
Tänk vad musik 🎶 kan göra, i allt Coronamög så finns det ändå en annan värld man kan fly till och utan att smitta någon 😘
Ha nu en riktigt härlig Lördag ♥️ (null)
(null)



Kommentera här: