0

Så nära

Älskade Anna,i natt har du varit otroligt närvarande i mina drömmar, jag kände dig starkt och jag såg dig och du visade hur du tog dig ner från himlen för att göra små besök hos nära och kära och helt plötsligt tog du ett skutt via ett träd och försvann.

Jag vaknade därefter och kände mig så lugn och trygg... du finns verkligen kvar på ett väldigt närvarande sätt och du såg ut som du.,. Före cancern och före din kamp som ryckte dig ifrån oss som älskar dig.
Saknaden är stark och min kärlek till dig likaså,men framför allt min tacksamhet för att jag fick kalla dig min vän,det är jag stolt över 🙏🏼

Älskade Anna,tack för att du viskade i mina öron i natt och för att du fortsätter vara du ♥️♥️
Tisdag och jag tänker ta en dag på stranden,bara jag.... och kanske du Anna om inte annat så tar jag en sväng förbi minneslunden och säger hej 👋🏽 
Kram 🤗 
(null)

Kommentera här: