1

Betydelsefulla relationer

Handen på hjärtat,hur många betydelsefulla relationer har du? Sådana där som värmer ända in i hjärteroten och som ger dig lika mycket som den tar?
En relation som aldrig tar dig för givet som håller vad den lovar och som aldrig skulle sätta dig åt sidan för att något eller någon bättre dyker upp.

Det är inte svårare än så att bli en betydelsefull relation för mig.
 
I dag ska jag njuta av en av de mest betydelsefulla relationer jag har...
Lilla C ♥️
På måndag börjar ett nytt kapitel på arbetsfronten men då jag är en trygghetsnarkoman känns det pirrigt men samtidigt är jag nyfiket positiv 🙏🏼

Nu ska jag gå in och pussa på min kärlek  ♥️
Jag önskar dig en härlig helg ♥️
Lika galen som mig 😆👇🏼♥️
(null)


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Låter spännande !
Lycka till med det nu än är på jobbfronten👍🍀✊🏻😍

Svar: Tack 😊
Lotta Lagby

Kommentera här: