0

Helgen som gick 😃

Söndag kvĂ€ll och jag har precis gjort morgondagens lunchlĂ„da till jobbet dĂ„ det inte blev nĂ„got över innan,en god kyckling och pastasallad đŸ‘đŸ»
Helgen har varit intensiv,i fredags var vi hos Anderssons och grillade för första gĂ„ngen i Ă„r,god mat och trevligt sĂ€llskap,i lördags klippte sig Liam pĂ„ förmiddagen och sen hjĂ€lpte vi alla fyra Lilla C att flytta sista lasset in till Malmö,hon och Mr D bjöd pĂ„ pizza och sen körde vi hemĂ„t tlll Affe som var sjĂ€lv hemma och jag fĂ„r sĂ„ ont i mattehjĂ€rtat trots att jag vet att han ligger och sover gott đŸ€Ș

Idag gjorde jag den Ă„rliga skattjakten dĂ€r jag gömmer godis för barn,gubbe och hund och sĂ„ fĂ„r de en skattkarta att följa,enkelt men en stunds mys för alla trots att de egentligen vuxit ifrĂ„n sĂ„nt đŸ˜±đŸ˜† efter det provade jag att cykla med Affe dĂ„ jag Ă€ntligen fĂ„tt en egen Trixiepinne till min cykel och nu kan trĂ„kiga morgonpromenaden varvas med morgoncykelrunda istĂ€lletđŸ‘đŸ»Nu önskar jag en skön söndagkvĂ€ll och godnatt sĂ„ smĂ„ningom đŸ„°

(null)
Kolla hur grabbarna spanar efter godiset 😁


(null)
Köttbullar till lillebror đŸ„°


Kommentera hÀr: