0

Bländande 🤩

Å jag är brun om bena precis som det ska vaaa,å därför vill jag sjunga att bruna ben är bra....😃🤩
Godmorgon kära läsare och hoppas du har sovit gott eller du kanske har jobbat i natt? Oavsett vilket så hoppas jag du mår bra 😊
Ännu en helg är här och Peter jobbar men som bonus är sonen hemma lite extra hos mig ♥️ han och jag och Affe ska ha en mysdag och åka till Trelleborgs hundbad eftersom det kommer bli ännu en varm dag jag och Affe har redan varit ute på en lång promenad och det är alltså redan över 20 grader och klockan är inte ens 7 🤩
Kaffet är i muggen och hunden under stolen på balkongen precis som vanligt.
I går kväll kollade jag på "The Graham Norton Show" på SVT play har du inte sett det så gör det,alltid roliga och kända gäster och massor av garv, programledaren Graham Norton 
(dohh) är bländande och en rolig liten gubbe,han är rapp i truten och bjuder på sig själv massor!!! I bland ligger jag dubbelvikt som jag skrattar för även om hans gäster INTE i sig själva är roliga så utvecklar de en briljant humor under programmets gång 👍🏻
Jag tror programmet går på fredagskvällar men jag lyckas alltid missa så jag kollar ikapp mig istället på SVT play och får skratta så mycket mer 😁😁
Nu ska jag bläddra i skvallerblaska och spana in mina ben 😉
Ha en go lördag på er 🥰
(null)

Kommentera här: