0

Ska vi sova eller babbla?

Är du en sån som vill prata och lösa en massa konflikter när du gått och lagt dig?
Eller är du som jag,lägger huvudet på kudden,blundar och bestämmer dig för att somna och så vips 😴😴😴😴
Att inte somna som ovänner är väl ett bra tips som något,men va fan om man är hiskeligt trött och knappt kan hålla ögonen öppna,är det inte bättre att ta det på morgonen än att säga något man inte menar för att man är så trött 🙈 att somna osams kan man nog göra men ändå hand i hand i väntan på nya pigga tankesätt 🥰
Eller är jag ensam om detta?

Jag och Peter kommunicerar bra och inland är vi bara överens om att vi inte kommer längre så då sover vi på saken och tro mig det ger perspektiv 🥰
VM guld till våra svenska tjejer i dag,hur coolt är inte det? 🙌🏻💪🏼👍🏻
Nu önskar jag dig en fin Torsdag 😃
(null)

(null)

Kommentera här: