0

WTF!!??

Måndagen den 19/8, wtf? 
Vem satte på ljuset,vem tillät fjäderfäna att sjunga utanför mitt fönster,varför låter min telefon? Jag hade ju precis tittat på Lilla C som fastnat med bilen i en sanddyna.....vad pågår?

Visst fan,semestern är slut och det är verkligheten som dansar samba i mitt huvud.... okejdå,jag är på 👊🏼
Nu ska jag tillbaka till vad som egentligen passar mig bäst..rutiner!

Jag sitter som sig bör innan jobbet på min balkong och dricker kaffe jag och Affe har gått en härlig promenad och jag har duschat och Peter sover,han går på sitt jobb i natt.
Nu är det dags att ta tag i kilona igen, så mycket enklare när vardagen är tillbaka, jag har lyckats gå upp 1 av de 8 jag tappade innan semestern,men det tycker jag är rätt bra med tanke på att man sovit längre,varit vaken längre,sovit mitt på dagen och inte ätit med nån reda,men fy vad kaffe jag bälgat denna semestern....kanske det som hållt min vikt? 😁
Jag har inte som mål att bli supersmal,jag vill bara känna mig mindre tung och mer rörlig,jag är en kurvig kvinna men vill tänka längre fram och inte få en massa viktrelatetade sjukdomar.
Nu är jag inte väldigt överviktig,men om vi säger så här : Enligt mitt BMI skulle jag varit 4 meter lång 😜
Nåja,jag har min dåliga humor,min lilla familj och mina vänner som nog älskar mig oavsett kilona och DET mina vänner är värt så mycket mer.
Tack för semestern 2019,ordningen är återställd,om ca 20 minuter befinner jag mig på min arbetsplats,redo att roa,oroa och på andra sätt göra mig sedd och hörd 😁
I’ll be back 👋🏽
Ha nu en magnifik Måndag 🥰
(null)



Kommentera här: