0

Nu är dagen här

Igår var vi på Annapannas 50 årsbaluns och som vanligt när Anna bjuder till fest är det både generöst och gott,hon hade dukat så fint och hade gjort en trevlig tipsrunda 👍🏻dessutom var maten enormt god och vinet var kylt 😜 trevliga tal blev det,jag hade med mig en liten sång som vi alla sjöng tillsammans om åldrandet 👵🏼
Massor av trevliga människor och en del nya bekantskaper,vi satt med Hasse & Helena vid bordet.
Tack som fan för en kul kväll ♥️
(null)

(null)

(null)

(null)

Men nu är dagen här,sista dagen innan vecka 34 dundrar in med verkligheten.
Men jag är nöjd med min semester,jag har slappat och sovit mycket,cyklat med vovven och vi har ätit gott och unnat oss,stuga med vänner,Köpenhamn med sonen och sen bara slött,slappt och likgiltigt.
Nu saknar jag mina kollegor och ser fram emot att få se dem i morgon ♥️
Ha en skön söndag,nu ska vi kolla säsong 2 av  Mindhunter,har du inte sett den serien på Netflix så gör det 👌🏼mycket bra 👌🏼
Kramar i massor 🥰


Kommentera här: