0

Hört på Willys

Tilda är krasslig så idag Vabbar jag det har inte hänt på länge vill jag lova 😊 
Jag var på Willys i morse då en mamma hade fullt sjå med att hålla en klängande lillebror kvar i kundvagnen och en envis storasyster på ca 4 år som absolut skulle ha glass 
Jag vill ha den,sa flickan och tog ett glasspaket.
Men den glassen är smaklös sa mamma,den smakar ingenting
Men jag vill ha den glassen fortsatte flickan och tårarna började trilla
Men lilla gumman du kan inte ta den glassen den smakar absolut ingenting det finns ingen smak i den alls,försökte mamma medan lillebror var halvvägs ut ur kundvagnen 
Mamma,sa flickan och nu grät hon,jag vill ha en glass som smakar ingenting,det är min favoritsmak.....
Våra ögon möttes och jag log och hon skrattade till och flickan fick sin smaklösa glass....hennes favoritsmak 😁

Trevlig Valborg på er alla 🔥
(null)

Kommentera här: