1

Sensommarmys

Godmorgon ifrån ett soligt balkonghäng med kaffe och Affe 😁
Jag har precis varit nere i byn och hämtat ut ett paket,det visade sig vara ifrån Barnängen och priset jag fick för ett foto jag skickade in i somras  😁✌🏽
Tack Barnängen 😃
Det var denna bilden jag skickade in 😃
I dag står lite småsaker på schemat,jag ska på loppis på Lilla C:s jobb,vi ska till Biltema och andra ärenden på svågertorp,jag ska bara få upp gubbaskrället ur sängen 😊
6.45 vaknade jag pigg och utvilad efter att ha kraschat (bokstavligen) i soffan på Peter,igår kväll mitt under kristallengalan 😌 jag som faktiskt ville se det,stackars man var både svettig och öm efter jag lägrat min lekamen på hans bröst halva kvällen.
Bryskt fick han till slut flytta mig så han kunde andas,jag som låg så bra 🤪
Ny lördag och nya möjligheter till att andas och njuta av sensommaren,den bästa tiden på hela året om du frågar mig,våren har sin tjusning och sommaren likaså, men brittsommar andas minisemester med Lilla C 😁 samt att luften är hög och klar och solen tittar fram i dag så det ser ut att bli en hääääärlig dag ♥️
Nu önskar jag dig en fin helg och var rädda om varandra och glöm inte bort:
Always stay humble & kind 😍




Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Håller med, denna tid är b ä s t😍
Ha det supergott🍂🍁👌🤗

Svar: 😃😃
Lotta Lagby

Kommentera här: