1

Vad är mod för dig?

Där jag gick i morse med för korta pyjamasbyxor,Peters vita tubsockor och mest liknade en medelålders Michael Jackson wannabe så funderade jag lite på frågan jag fick av min chef Jonna under vårt medarbetarsamtal i går, Vad är mod för dig i det dagliga arbetet? 
Jag ställde frågan till mig själv i morse,vad är mod för mig i det dagliga livet? Jäkligt svårt att svara på och då är det ändå bara jag själv som lyssnar.
Men jag funderade medan jag gick med Affe och tänkte att jag är rätt modig som vågar vara jag,jag är i min högkänslighet enormt känslig i mycket och enormt mycket i mycket,jag kan liva upp en stämning men jag kan också påverka en stämning om jag inte är helt hundra i fas.
Men jag vågar stå för varje känsla....när jag väl väljer att visa den så är den totalt ärlig.
Jag bär på mycket sorg,så långt är ni med eller hur,det behöver jag inte älta om eller ta på mig offerkoftan om 😴 men jag är också mitt i livet och klimakteriet och att jag bjuder på mina tokigheter här på bloggen och bland folk gör att jag har fått många tack ska ni veta,att vara 48 år,en dammig dansbandssångerska som lever på gamla meriter och som faktiskt älskar att driva med mig själv är inte så pinkenödigt ändå,barnet i mig vägrar att ta mig själv på för stort allvar.
Min humor är mitt bästa vapen och jag visar mod varje dag genom att vara jag 
Hur visar du mod? Berätta gärna ♥️
Nu önskar jag dig en strålande fredag och nu ska jag jobba 💪🏼 Puss
Dirty Diana......✌🏽

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Solklar beskrivning 👍😍🤗

Svar: 😊😊
Lotta Lagby

Kommentera här: