0

Du som står mig så nära

I dag har jag haft en dejt med en person som egentligen står mig närmast av alla,som har känt mig sen jag var liten och som tog hand om mig när jag för 30 år sen flyttade från Småland till Malmö med stappliga men kavata ben,hon bjöd in mig i sitt liv,sitt umgänge och jag var med när hennes första dotter föddes ♥️
Vi har haft band ihop,sjungit massor och vi delar samma brokiga familjebakgrund.
I dag sågs vi efter vad som känns som en evighet sedan och som jag älskar henne,min kusin Zia ♥️
Vi åt lunch,vi fönstershoppade och fikade på taket av Emporia ♥️
Hon har varit den syster jag aldrig haft och även ifall livet särade på oss ett tag så är vi familj ♥️
Att kunna lätta ett tungt hjärta för någon som känner en så väl var en befrielse,hon förstod,vi delar trots allt samma gener och hennes klarsynthet skänkte mig trygghet och ro ♥️
I dag har varit en fantastisk dag 😊☀️
I morgon är det en ny dag,tvätt och stranden väntar mig förhoppningsvis (stranden alltså) 
Nu önskar jag dig en fin kväll 😍😍😍
(null)


Kommentera här: