0

Tennesse Whiskey

Nu har jag jobbat 3 dagar,första dagen var jag på en av de andra Dagliga verksamheterna då vi fortfarande är i semestertider och det var en rivstart må jag säga,jag hade dessutom sovit dåligt på natten till måndagen eftersom jag var rädd att försova mig,jag sov bort min lunchrast,jag gick och la mig 1 timme när jag kom hem och sen la jag mig tidigt på kvällen,tisdagen blev likadan ♥️
I dag var jag på min vanliga arbetsplats och vi hade en utflykt till havet med både frukost och lunch med oss,en härlig tripp ✌🏽
Det hindrade mig dock inte från att somna en stund när jag kom hem,jag har vant kroppen vid lite mer vila under semestern,något som jag verkligen behövt och det har min kropp berättat.
Att tillåta mig att vila är det bästa jag gjort och min energi räcker längre,nu slipper jag gå all in för att sen lägga mig och krascha tidigast av alla,jag hinner ändå 😊
Vi har precis kollat på " Den där Mary" allihop och även om man sett en film flera gånger så är det alltid någon liten detalj man glömmer och säger ja just det ja, det är en väldigt härlig och rolig film och Peter skrattar så han gråter varje gång 🤣
Nu spelas Keith Urban och "Blue ain’t your colour" medan jag sitter på balkongen och andas in svag höstdoft 🍂🍄🍁
Till helgen väntas trevligheter med härliga människor och fram till dess önskar jag dig en härlig kväll och fortsätter med mitt balkonghäng med tonerna av Chris Stapleton och Tennesse whiskey 🥃

Kram ♥️
Chris stapleton


Kommentera här: