2

Vad tiden springer

Jisses vad jag inte bloggar just nu och helt ärligt har mitt behov av att skriva helt enkelt inte funnits på ett tag,det har varit så otroligt mycket runt omkring och i synnerhet på jobbet.
Jag ska byta arbetsplats och det tog mig en del ork och energi att komma fram till att det var det enda rätta innan den berömda väggen kommit farande.
Jag har varit så trött mentalt och tappat glädjen i det som alltid varit en energikälla,att inte räcka till och inte kunna vara den jag villl vara har lett mig till detta beslut.
Även utanför jobbet har jag vandrat runt och hållt i allt för många trådar som inte leder någonstans och det ger jag också upp nu.
Det som givit mig mest energi förutom familjen är att få ge min älskade vän TS regelbundet under hennes cellgiftsbehandlingar,att ge TS ger så mycket tillbaka och jag blir skönt trött samtidigt som jag får hjälpa min vän ❤️
I dag ska vi ha kalas för dottern som fyller 24 år i morgon,vi får hem hela högen till oss och det ska bli så mysigt att få ha ett "barnkalas" igen 😆 
Sånt ger mig massor av energi 😍
Jag insåg lite sent att klockan dragits tillbaks och därför är jag uppe,jag tittade på Peters ,hör och häpna,klockradio och den visade 06.36 och då brukar ju Affe vilja kissa och när vi kom tillbaka tittade jag på min telefon och tadaaaaa klockan var 06.00 ✌🏽
Well Well nu är jag uppe och kaffet är i kroppen,nu ska jag damma 😆
Ha nu en fantastisk Söndag på er allihop ♥️

Nikki och bulan taget i går ❤️ (null)


Kommentarer:

1 June:

skriven

Ja jisses vad tiden springer.....Det var ju nyss du berättade om att du skulle bli mormor och nu är du redan nästan där 💕
Du kommer att bli den mest mjuka, fina och roliga mormor ditt barnbarn kan önska sig....

Var du än ska arbeta framöver så önskar jag dig stort lycka till!!!
Kram 😘

Svar: Kram och tack June,berättar vid tillfälle ♥️
Lotta

2 Anonym:

skriven

O nu undrar hela jag🤔 Vad ska hon nu hitta på?

Svar: Samma underbara jobb,men en annan byggnad och en annan form av arbetssätt 😃
Lotta

Kommentera här: