1

Smultronställen

Under helgen har jag fått tillbringa tid med en hel hög av människor jag älskar och som får mig att må bra på så många olika vis,bägge barnen har varit hos mig och jag har fått vara med personer som är viktiga för mig och som jag träffar alltför sällan ♥
 
I dag är det första semesterdagen och den börjar på kiropraktorbänkern med förmaningar om att vara noga med mina övningar misstänker jag ;-)
 
Sen ska jag och Liam hänga med goda vänner och bara vara :-)
Den här sommaren har jag bestämt ska bli den bästa och i mitt liv har jag funnit en vägvisare som kommer leda mig till smultronställena både inom mig och i vårt vackra land.
 
Jag nyper mig lite lätt i armen och har lovat mig själv att inte bli rädd för lyckan,att våga ta steget fullt ut och njuta :-)
 
Nu önskar jag en fin dag så hörs och ses vi snart :-)
 
Lotta!
 
 
 

Kommentarer:

1 E-K/Leva-Kerstin:

skriven

Rätt Lotta. Det är bara att bestämma. Jag rekommenderar också att använda attraktionsbilder
Kram

Svar: Tack för tipset :-) kram
Lotta

Kommentera här: