0

Främling!

Jahapp,ikväll är det så dags,min julklapp från Nikki ska uplevas :-)
 
Carola Live!
 
Jag som så många andra minns ju Carola från 1983 när hon i senapsgul byxdress klev in på Palladium i Malmö och visade vart skåpet skulle stå.
När man själv vid ett flertal gånger har varit på Palladium så har jag svårt att förstå hur det gick till,det är ju pyttelitet där hahaha och det såg så stort ut på Tv :-)
 
Nåja,ikväll är det på Helsingborgs Arena och det kan nog bli en supershow,jag hoppas platserna är bra så jag kan ta ett foto eller två och om Carola propsar på det kan jag visst ställa upp på en selfie med henne,men det får komma från henne ;-)
 
Gårdagskvällen förlöpte lugnt och skönt och jag har sovit som en stor,megastock hela natten,de sömnproblem jag haft vid olika tillfällen är nu ett minne blott,jag känner mig lugn,trygg och harmonisk :-)
 
Johan är en fantastisk blandning av sött och salt och håller min balans jämn på samma gång och det bara genom att finnas till,rätt otroligt egentligen vad kärlek kan göra för välbefinnandet.
 
Nu är det dags att börja jobba igen så jag önskar er en fin dag och en bra start på helgen :-)
 
Kramar till er och ja just det ja...Grattis till min trogna läsare Carina som idag fyller år :-)
 
Lotta
 

Kommentera här: