1

Mitt 2015

Godmorgon!
 
En liten årskrönika såhär på årets sista dag kan väl vara passande,eller vad säger ni?
 
Början på 2015 rycktes jag undan mattan,jag kämpade mig tillbaka med hjälp av fantastiska människor i min omgivning som verkligen fanns där både natt och dag och jag började medicinera mot min panikångest som kommit tillbaka.....under den här perioden fick jag bevis på vad människor är kapabla till och vilken styrka det är i att INTE vara ensam,ensam är inte alltid stark,vänskap ska vara enkel och man behöver inte alltid veta vad man ska säga,det räcker med att bara vilja vara en vän och i detta inlägg vill jag höja Lilla C till skyarna som varje dag i en evighet hörde av sig,tog med mig ut,lät mig ventilera och bara vara.....Jag förringar ingen annan av er fina som fanns för mig,jag är er för evigt tacksam, i all evighet ♥
 
Jag mötte i början på Juni Peter som gav mannen ett ansikte,stark,trygg,intelligent,omfamnande,omtänksam,stabil,generös och framför allt en riktig man som vågade visa känslor och kunde berätta hur han kände och vad jag betydde för honom. Jag var som en mussla i början för jag ville inte åter öppna upp och släppa in någon som kanske inte var rätt,men jag var ärlig mot Peter,sa att jag behövde tid,mycket tid och att jag var sårad och skadad....han väntade tålmodigt och gjorde allt rätt och idag sitter en fin ring på min vänstra hand och han gör mig väldigt lycklig.
 
Jag har under 2015 också upptäckt storheten hos mina kollegor,vilka fantastiska människor de är,jag älskar mitt jobb och 2016 kommer jag att få fortbilda mig och mer om det lite senare :-)
 
Kära vänner!
Att vara människa är inte lätt,man ska vara alla möjliga sorters roller,men viktigast av allt,enligt mig är att vara snälla,banalt men sant,hur svårt är det att göra ett val att vara snäll?
 
Jag vill tacka ALLA som under 2015 på något sätt präglade mig och gjorde mig till en starkare person,jag har levt lite i en bubbla ett tag och jag önskar att jag hade hört av mig mycket mer,men 2016 blir året då jag kommer att börja om igen.
 
Ett Gott nytt år önskar jag dig och dina kära,var rädd om dig i kväll och var snäll ;-)
 
Varma kramar !
Här kommer ett axplock av bilder ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Leva-Kerstin:

skriven

Många stora GRATTIS till förlovningen. Du är värd alla lycka som finns på jorden lotta.
Jag läser mellan raderna att du kämpat hårt under 2015 men ser också då det hänt många bra saker och de är dom vi ska ta fasta på, assa.
Kram från mig

Svar: Tack snälla och kram tillbaka :-)
Lotta

Kommentera här: