0

Man är ju inte 20 längre :-)

Jag och Annicka har varit vänner i många år och vi ses tyvärr inte så ofta som vi önskar,men så ser livet ut men de gånger vi ses tar vi vid exakt där vi slutade sist,vi uppdaterar och så fnittrar vi och skrattar hysteriskt och gråter en skvätt och hon är en sån otroligt underbar och ödmjuk kvinna och att ha henne i mitt liv är en gåva <3
 
När hon kom i går hade jag förberett en liten present eftersom hon snart fyller år och hon var fullastad med grejer till mig hahahaha....vi drack kaffe och sen körde vi ner till stranden och gick en härlig strandpromenad och tittade på folk,vi handlade och sen lagade vi mat och tjattrade :-)
 
Vi gjorde oss iordning och traskade sen ner till byn för att lyssna på trubadur och babbla med folk jag kände och inte kände haha,vi dansade lite och hade jättetrevligt :-)
 
Idag är det lite segt i skallen,men så ska det vara,exmaken och son kom förbi på lite fika och snack :-)
 
Nu har hon kört hemåt för denna gången men jag hoppas att vi snart ses igen <3
 
Jag tror jag ska lägga mig och vila en stund och kolla ifatt mig på Instagram som jag helt har missat ett par dagar,funderar dock på att lägga ner det för det tar bara en massa onödig tid,men som den sociala Ulla jag är så kan jag väl inte hålla mig ifrån vad som händer i världen ;-)
 
Lägger ut ett par bilder här om utifall att ni missade dom på facebook :-)
 
Ha nu en fin lördag och så hoppas jag att pizzan och filmen jag beställde snart är på väg :-)
 
Lotta
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: