2

Godmorgon!

Jobbar i natt och är förvånansvärt pigg trots att klockan är nästan 04.00 :-)
Har haft en fin jul och nyår och jag hoppas ni också har haft det,som ni märker är jag inte speciellt duktig på att skriva här och jag har nog insett att det är dags att lägga ner,jag kommer inte ta bort den eftersom den är lösenordskyddad men jag lär inte skriva speciellt ofta om ens alls.
Motivationen finns inte och lusten är helt väck,det finns så mycket omkring mig som tar energin ifrån mig och jag behöver lägga all fokus på det.
 
Jag hoppas ni ändå kikar in någon gång då och då för att se om jag ändå fått skrivlusten tillbaka.
Kramar i massor och all kärlek och lycka till er alla som följt mig såhär långt <3
 
Lotta
 

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

ja, Lotta jag kommer att kika in då och då :) och jag vet precis vad du snackar om vad gäller skrivarlust och prioriteringar. Var tid har sin sak, eller hur man nu säger men du ska veta att skriv rycken kommer då och då-
Förresten, var det inte du som funderade på att skriva en bok? Do it.
Jag har börjat redigera, lägga till och ta bort i mina inlägg som handlar om min resa från att Stig dog. Jag har tänkt mig att det ska bli en bok.

Många kramar till dig.

Svar: Åh vad roligt Eva-Kerstin kör så det ryker :-)Kram tillbaka <3
Tenderee

2 AP:

skriven

Min älskade lilla sångfågel! När man kommer till vägens ende, när det inte finns verken höger eller vänster,man kan inte ens gå rakt fram, då är det enda sättet är antingen att backa tillbaks hela vägen igen, eller så får man bygga sig en egen väg att ta sig fram på till nya mål!
Lämna allt det gamla bakom dig, och finn din nya väg mot lyckan! <3 Love you big fucking time!

Svar: Tack och det kämpar jag med som du vet och med din hjälp :-)Love you too <3
Tenderee

Kommentera här: