0

Skadad både här och där!

Var med om en riktigt otrevlig cykelolycka igår,jag och Liam skulle till Annapanna och Uffe för att ha en heldag med danmarkstripp och mys....våra styren hakade i varandra och jag insåg snabbt att vi skulle trilla och det gjorde vi...med råge,jag fick Liams handbroms"knopp" inkört strax under knät som orsakade ett djupt köttsår och andra skrapsår och bulor på oss bägge...tack och lov var det jag som fick de värsta skadorna och inte Liam.

Vi linkade oss hemåt till A och U och deras granne Totte som är läkare kom in och gjorde en microsnabb bedömning att benet skulle sys...sagt och gjort så skjutsade Uffe ner mig till Höllviken där jag blev snabbt omhändertagen och bedövningsprutor inkörda i ett maffigt jack var väl inte min idé om en mysig Lördag....det blev 3 eller 4 stygn och en stelkrampsspruta,en fantastisk sköterska och en jättecool och rolig läkare som hette Jennie..de gjorde det till en riktigt rolig stund och Uffe var en stöttepelare på sitt eget lilla vis ;-)

Eftersom jag var så bedövad hade jag inte ont,så jag hängde med Annapanna till Köpenhamn och Metro där vi handlade lite smått och gott.....hade hoppats på att hitta födelsedagspresenter till Liam där,men det var inte mycket hurra för =(

Väl hemma igen så cyklade jag och Liam hemåt igen,smet inom Willys och handlade lite gott till kvällen och Melodifestivalen...jag lagade Cevapcici i Pitabröd och vitlökssås och min son älskar det =)

Jag började få rätt ont i benet så min aptit var inte helt hundra och sen kollade jag Mästarnas mästare och sen mello...somnade klart ifrån omröstningen men vaknade lagom till att Loreen korades som vinnare..GRATTIS!!

Idag ska jag ha boostar av barn och vänner,är väldigt beroende av sällskap för tillfället och jag känner att jag VILL njuta av deras sällskap och känna samhörighet och kärleken man bara kan få av riktigt fina vänner.

För helt ärligt så har den här resan med Frank sugit så mycket energi under nästan 1 års tid och som också lett till att jag nu känner mig helt urlakad och liten emellanåt och jag behöver närheten av andra människor mer än någonsin,de som stärker mig och inte sänker mig och som inte vill ändra på mig och som faktiskt berättar för mig att jag duger och jag tror mer och mer på dom när de berättar att jag är en fin person.

Tack till er alla fina därute som på alla möjliga sätt få mig att känna att jag behövs och att jag betyder något för er <3<3

Nu ska jag fira Mors dag (tyvärr inte med min egen) och njuta,hoppas ni får en lika fin dag <3

Kommentera här: