0

I flyttartagen!

Besiktningen av lägenheten gick jättebra,tre glada herrar valsade in och jag fick ett väldigt gott intryck av Vellingebostäder. Jag hade min käre f.d svärfar Ingvar med mig som extra ögon och massor av erfarenhet och han påpekade ett par saker jag själv inte hade tänkt på så...tack!

Nytt badkar och omgjort i badrummet,ny spis och ommålat i köket och ny belysning här och där...resten var kanon,golven fina och intakta och ja det känns bara perfekt.
Jag fick nycklarna och lastade in lite påsar jag hade smugglat med mig i bilen om utifall att jag skulle få flytta in direkt,vilket jag också fick =)

Får flytthjälp på Onsdag och sen om vi inte hinner bli färdiga får jag ytterligare hjälp på lördag och det ska städas i lilla huset och sen överlämna nycklar och sen kan vi bo in oss....min fina lilla lägenhet,jag är så glad =)

I morgon bitti ska jag lämna fler lådor efter jag lämnat Liam på skolan,Cina kommer förbi med en hjälpande hand och sen blir det Ikea för att handla gardinstänger......det är skönt med semester och den här dagen har bara sprungit i väg och jag längtar så jag håller på att spricka tills allt är klart och jag kan andas ut och prägla mitt hem och nu ska jag hålla Måndag kväll för Liam har redan somnat så en kopp te och lite mer packning får det bli =)

Godnatt och kram alla trevliga <3


Kommentera här: