8

Trevlig Valborg ;-)

Godmorgon alla!
Ja då var det minsann Fredag och jag tror jag är rätt på det igen..i Onsdags trodde jag det var Tisdag och så har det fortsatt så =)

Men nu är jag ikapp!

Idag är det träna och jobba som gäller så det händer inte så mycket mer spännande än så men i morgon är det ju Valborg och då blir det att titta på bålet,tvärs över vägen från mig...Familjen Åkesson och en vän till dom kommer lite innan och grillar korv och tar ett glas vin och sen går vi över och ser på elden.
På Söndag är det Loppis hemma hos Magnus och den årliga händelsen vill jag inte missa,vi har fortfarande grejer att sälja av som är gemensamma och hela gatan står ute och det är riktigt mysigt faktiskt =)

Igår efter att jag hämtat Liam så körde vi inom Anderssons som kommit hem från Spanien,de bjöd på middag och vi fick varsin fin present och de har varit efterlängtade <3

En liten semestertripp till Borås är  inplanerad i sommar och då ska jag även passa på att träffa min underbara kusin Sarah som bor i Göteborg. En tur till Danmark står på agendan med Legoaffär som mål och mitt mål är en kall öl sittandes på ströget och glo på folk och jag hoppas såklart jag får nån med mig =)

NU måste vi sätta lite fart här hemma så jag önskar er en härlig Fredag och en fin Valborg om vi inte hörs innan.
Kram på er alla <3

Kommentarer:

1 e-k:

skriven

Trevlig helg till dig också



Kram

2 Anonym:

skriven

Jippi... Borås längtar och väntar!



Kati

3 Anonym:

skriven

Ha en riktigt mysig Valborg Lotta..kram

4 Lotta:

skriven

Tack söta ni.....Anonym..vad är du för en filur tro? ;-)

5 Erika:

skriven

Hej du vackra kvinna. Önskar dig en underbar valborg. För en annan blir det träning efter jobb o sen deklaration. ( inga barn, ingen karl... o ja what to do om inte deklaration? ). Valborgmässo blir till att ägna hos mor min i min uppväxtstad..eller ja by då okej. Synd att det inte var närmre för då hade jag hälsat på med en flaska eller två ;-). Stefan får hämta upp mig...haha. Kram du fina var rädd om dig. Lycka till med loppisen.

6 Lotta:

skriven

hej Erika!

ja du hade såklart varit mer än välkommen,min dörr står alltid öppen =)

Ha en fin helg vad du än tar dig till och som sagt har du vägarna förbi så let me know =)

Kram du sköna höna!

7 Anna o Anton:

skriven

Det var jag som av nån konstig anledning blev anonym. Som sagt ha en riktigt bra Valborg ..adios

8 Lotta:

skriven

Hej Anna =)

Tack detsamma till dig och er =)

Kommentera här: