3

Efterlängtad..

Jodå,jag lever...har bara inte haft så mycket kul att skriva om,eller tråkigt heller för den delen,men det är bara Tisdag så vad kan man begära...jo en sak har hänt...Linedancen jag fick i 40 årspresent är inställd,jag jobbar kväll 3 Onsdagar i  månaden och det kändes inte lönt att bara gå 1 gång per månad,man lär sig inte så mycket på det, så jag kommer i stället att gå på SPA i Växjö på Fredag eftermiddag innan kräftskivan och en bättre start på helgen kan det knappast bli,sen ska vi surpla kräftor hemma hos Sussie innan vi gör Växjö City osäkert =)

Har försökt skrapa ihop lite gamla kompisar som kan möta upp oss på Harrys och några verkar ha nappat så det kanske till och med blir en ny klassträff =)

Men först är det mammografin på morgonen och sen tar jag mig sakta men säkert uppåt mot Småland,kör kanske inom Älmhult och min barndomsvän Åsa på hennes salong,vi får se.....

Bror min ska väl också få ett besök hoppas jag om han har tid med lillasyster,han har fullt upp alltid tycker jag.
Jag är så himla glad för den här helgen och ser fram emot att få rå om bara mig och mina vänner däruppe,bara få agera 15-16 igen och skvallra om killar,två av dom är ju faktiskt singlar ;-)

Ja inte vet jag,det blir nog bra i slutändan och så får vi se om jag stannar till Lördag eller Söndag,det beror helt på vad som händer och sker och hur mycket känslostormar jag kan rida ut,vem vet,jag kanske blir kvar ;-) Jag fick ju ett frieri sist jag var i Växjö så....hahahaha

Har jobbat i dag och ska jobba kväll i morgon sen blir det premiär för Form& Figur på Torsdag,håll tummarna för att jag reder ut det =)

Kram på er <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ja, det har du variti allra högsta grad... efterlängtad alltså.



Härligt att ta del av din blogg och ditt liv... saknat det..



Kramis!Kati!

2 Lotta:

skriven

Tack Kati <3

3 karina:

skriven

klart du reder ut det!=)



kram

Kommentera här: