5

Ja ha vatt i Öja !!

Så himla kul vi hade det jag.Nikki och Marcus...på Öja Gård i Ystad....jag hade redan sett Sunny Stand up i Trelleborg som ni kanske minns och idag fick jag ett infall och frågade en av komikerna,Hasse Brontén,om han kunde sätta mig och 2 till på gästlistan och snäll som han är så gjorde han det =) Tack Hasse !

Vi kom rätt sent och fick ståplatser långt bak,men vi såg och hörde jättebra...idag var det Peter Wahlbeck i stället för Nour El Refai(det tackar vi för) och jag har aldrig varit ett fan av honom tidigare men han var skön i kväll faktiskt!

Det var kallt som fan men man skrattade som fasen..man skrattade både på in och utsidan...all min mascara försvann hihi =)

Jag hade ju redan hört mycket av showen men inte Nikki och Marcus och de garvade som fan och Nikki tycker ju om Kvarteret Skatan och Batra..så hon var lite salig =)

Tack ännu en gång till Hasse,du är min absoluta favorit och du sprider så otroligt mycket glädje bara du går upp på scenen( jag vet att du kommer läsa detta ;-)) och man blir så glad av  din utstrålning,Nikki tyckte jag var cool som "känner" en som har varit med i Parlamentet och hon bara....han sa , Hej Lotta,han visste direkt vem du var...jag bara....kära dotter hade din Mamma varit en blyg viol...hade vi inte varit här i kväll ;-)

På återhörandes !

Mor & Dotter

 Peter Wahlbeck och Hasse Brontén,även özz och Järven där bak

 Marcus och Nikki

 Jag & Hasse !

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

ville med juuu

2 Lotta:

skriven

To dee???

3 Sara:

skriven

Jag ville med ju... :=(

faaan

4 Lotta:

skriven

Ja det var tråkigt för dig Sara att du aldrig kom iväg...men det mesta hörde du i Trelleborg,det var bara lite nytt här och där !

Kram

5 Sara:

skriven

Skönt det ju!



Men man ille ju ändå! Men kul att du tog lite bilder:)

Kommentera här: