3

Röd tråd!!

När jag skrev rubriken i förra inlägget kom jga och tänka på Eric Carmens låt med samma namn och osökt kom jag även in på "Hungry Eyes" från filmen Dirty Dancing och Patrick Swayze som idag är döende i bukspottskörtelcancer och som känns så jävla onödigt.

Vidare tänker jag på " Unchained melody" från Ghost och sen tänker jag på Linda & Johanns bröllop där de dansade sin bröllopsdans till den låten(om jag inte minns helt fel)och när jag tänker på Johann så tänker jag på Stockholm och på min kära kusin och nära vän Tomas som bor i Märsta och när jag tänker på Tomas så tänker jag på Marianne som är mor till hans 2 söner och hon jobbade på Rusta ett tag och Rusta är en affär som Hasse Brontén avskyr och jag gillar ju Hasse Brontén och tänker därför osökt på Malmö arena där jag såg honom i November 08 och i Malmö Arena har Melodifestivalen huserat i kväll och festivalen gillar jag ju..för där var Sarah Dawn Finer med i kväll och henne såg jag i November 07 dagen innan jag skulle åka till Stockholm,till min kusin Tomas som bor i Märsta i Stockholm där Johann kommer ifrån som dansade till Unchained Melody med Linda på deras bröllop.

Röd tråd mina vänner...röd tråd!

Kommentarer:

1 Kimmi:

skriven

Spaghettihärva ;-)

2 Linda:

skriven

Hahaha, du är så j-vla kul! Hahaha och japp, det var Unchained Melody med The Righteuos Brothers.



Nanna gott!

//Kram, L.

3 Eva-Kerstin:

skriven

Röd tråd mm, snarare ett kretslopp.

På tal om Unchained melody, den låten har gett mig alla känslor. Har varit tröst, tårar, styrka och mycket mera.

Tack för kommentaren om nya bloggtemat. Jo, Lotta när jag skulle starta bloggen fanns denna jag tog nu med men det kändes inte helt rätt. Något mystikfikt universiellt fanns i den jag valde från början.

Sen har jag irriterat mig på att inte man kunnat se titlarna på de senaste inläggen i det temat därav bytet. Kanske kan jag själv komma på något sätt att få in det där mystifika.

Kommentera här: