1

1 Advent

Vaknade 8.30 av att Liam kom in och la sig hos oss och frågade om han fick öppna sin adventpresent...såklart.
Alla andra år har barnen fått ett litet paket varje dag fram till julafton med början den 1 December,men i år har varken tid eller pengar gjort det möjligt,vi har haft rätt mycket annat att tänka på.

I Onsdags begravdes Magnus kusins son,han blev 10 månader och somnade in...sådär bara..svärmor åker in och ut på sjukhuset fortfarande och tja...julen känns inte som en hög prioritet just nu.
Men idag är det julskyltning och vi brukar som tradition gå dit med mina svärföräldrar,men av naturliga skäl blir det inte så i år och därför går vi med våra kära vänner Anna och Uffe i stället.

Jag älskar julskyltning,att ta lotter,träffa folk och strosa omkring och kanske köpa någon lite julklapp.

Vi har julpyntat här hemma nu och jag ska snart ta en kopp kaffe innan jag hoppar in i duschen.

Snart går vi mot nya tider och vi ska ha Nyårsafton hemma hos oss i år och min kollega och vän Jessika ska fira med oss och hon tar med sig sina fina flickor Mimmi och Emma som är 8 och 9 år gamla/unga,Anna,Uffe och barnen kommer oxå så det blir high life.

Sen under 2009 om man lever och har hälsan så får förhoppningsvis min älskling ett jobb,Nikki skärper till sig,jag får högre lön och Liam är lika snäll som nu.
Framförallt önskar jag att vi får vara friska och lyckliga och klarar att spara undan lite pengar till semestern OCH kanske få en skatteåtebäring.

Nu ska jag sätta på kaffet och fira 1 advent med min underbara familj som jag älskar så mycket!

Kram på er och ha en mysig Söndag med nära och kära.

Kommentarer:

1 =(:

skriven

Usch jag läset annonens på lille pojken...livet är orättvist...Men jag hoppas oxå på ett bättre år för er 09 och för mig med.Tur man har sin fina familj den är guld värld och att man har sina vänner/knäppa arbetskamrater så man kan få skratta å skoja med hihi



KRAMIS



DIN FINSKA VÄN

Kommentera här: