3

Trouble in Paradise

Suck,dessa tonåringar.

Kan du hämta,kan du lämna,har du pengar,varför har du köpt det brödet,det finns inget gott i kylen,jag kommer sen,vart jag ska?ut! Jag behöver nya kläder,jag har inga pengar på mobilen,när går bussen,när slutar du,får jag sova över fast det är Tisdag,får jag,får jag,får jag?????

Ställer man en endaste fråga så är man jobbig och det himlas med ögonen,det är ett släkte för sig det här med tonåringar...är man av med något,var kan man leta?jo i dotterns rum och varför inte ta en ren handduk varje gång man duschar??Mamma älskar att tvätta,behöva vara hemma när man får gäster...VARFÖR???de är väl inte där för hennes skull

Någon som känner igen sig?


Tråkig
Otroligt enerverande
Nyckfull
Ånger? ha
Ringer hela tiden
Inte hemma mycket
Nyckeltappare
Guds svar på trubbel i paradiset.

Men ändå så älskar man sin tonåring!!

Ha en härlig Fredagkväll.
Lotta

Kommentarer:

1 Pinglan:

skriven

Haha, det där stämmet ju faktiskt ! Även fast vi tonåringar inte vill inse det :P

2 Tenderee:

skriven

Tjena Pinglan...skönt att höra att du vet att du inte vill inse det..haha.
Kram på dig!

3 Ninna:

skriven

Tonåringar ja,.........suck! Fast ändå så är de sååååååå underbara.
Ibland stämmer talesättet "små barn små bekymmer. stora barn stora bekymmer".
Kämpa på är allt jag kan säga.
Kramis!!!

Kommentera här: