0

Mitt liv i September

September är faktiskt min favoritmånad tätt följd av Maj.
Den höga,krispiga luften och doften av höstens förväntan är oslagbar.

Det är något med doften,det är något med spindelväven och det är den fuktiga cykelsadeln som gör att hjärtat tar ett extra skutt...mitt September :-)
 
Solvarma hallon tystar min mun och kärlek formar mitt hjärta 💖 
Mina kvällar i soffan med min kärlek där vi pratar om livet,jobbet,våra drömmar och förväntningar,på världen ,vänner och våra barn.
Mitt liv i September är det livet jag älskar ♥️ jag delar det med mannen som bor i mitt hjärta,med våra barn och älskade  barnbarnet och givetvis med vänner och vovven 🙏🏼
Jag önskar dig nu en oslagbar dag och var du än befinner dig och hur du än mår så finns jag här,som en vän på webben och i verkliga livet ♥️
Lotta 

(null)


Kommentera här: