1

Kommendoran!

Gudars skymning vad jag har skrattat åt mitt barnbarn i dag 😄 hon har varit hos mig sen tidigt i går morse och vi har hittat på en massa bus och populärast var jag när vi i går åkte hem till min kollega och vän Emelie så hon fick leka med 4 åriga Ronja och vi hade handlat med oss goda munkar till allihop.
Vi har tittat på film och lekt,läst sagor och gått ut med Affe.
I dag gick vi på lekplatsen en stund innan hon skulle hämtas och hon dirigerade runt mig som den slav hon tycker jag är,sitt här,åk där,ta den,lyft mig,hämta sand osv 
Droppen kom när hon tyckte jag skulle pressa ner min tjocka rumpa i en bebisgunga och när jag förklarade att mormors rumpa var för stor för den så sköljde en våg av besvikelse över det lilla ansiktet och hon tittade ner på min rumpa och sen på gungan och insåg att jooo...det var nog sant det.
I stället kom hon på den briljanta idén att jag skulle sätta mig i en av de små lekstugorna...dvs på en av bänkarna som är gjorda för små barnrumpor och inte för en ostmullig vuxen rumpa,men jag beordrades sitt av kommendoran och jag pressade ner mina stackars höfter i vad som kändes som en skokartong och där blev jag sitttandes.... här mormor,här kommer kaffe och kaka....tack 🙏🏼 får jag gå nu? De klarblå ögonen tittade på mig som om jag föreslagit en gastroskopi och vänligt men bestämt nekades jag att frigöra min stackars kropp från de 1,5 kvm som fastnat kring min underkropp.
Sen gick hon och där satt jag..... jag rymde...det tog tid och jag höll på att få hela huset med mig men jag smet och frihetskänslan var ett faktum 🙏🏼
Ja jisses...när min lilla smörblomma åkt hem gick jag och mina ömmande höfter in och la oss och jag sov i 3 timmar...det är tufft att vara 👵🏼 
Ha en trevlig söndag kära ni 🥰
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Underbart 😍

Svar: 🤩😍
Lotta Lagby

Kommentera här: