0

Härliga,lediga helg

Välkommen fredag och du är som vanligt efterlängtad 🤩
I dag ska jag på synundersökning för terminalglasögon,att ha progressiva brillor är ingen hit när man sitter vid datorn,min chef satt och betraktade mig en dag när jag satt vid datorn och huvudet flög upp och ner på mig som en hackspett för att hitta rätt "läge" och hon sa med rösten full av pedagogik och lite auktoritet att : Du vet att du kan få terminalglasögon va?
Sagt och gjort,nu är det på gång 😃
Ledig helg för mig men Peter jobbar så jag och Affe får roa oss själva och det är INGET inplanerat alls,Eurovisionsfinalen på lördagkväll med ostbågar och lite vin kommer bli en höjdare 👍🏻 ska du hitta på något kul?
Jag satt och lekte med snapchat i går och helt plötsligt tittade min storebror på mig från skärmen ,lite skäggstubb på mig så blev vi som tvillingar ( nåja) titta själv 😉
(null)
Lotta och Christer....eller tvärtom? 😉

Jag önskar dig nu en go och mysig fredag 🥰 varm kram till dig ♥️

(null)
Den osminkade Klimakterisanningen 🤡




Kommentera här: