0

Slafsa mule

Jag har beskådat något märkligt i dag,jag och min söta vän Lizette satt och pratade på som vanligt när vi var och fikade efter jobbet,då ett par satte sig vid bordet bredvid oss och de hade en liten gosse kring året med sig.

Mannen såg ut som en fransman och kvinnan som en vanlig svensk kvinna,de var uppenbart väldigt förälskade och han kunde inte ta varken blick eller händer ifrån henne under tiden hon satt och drack sin varma chocklad och åt sin semla så drog han tillbaka hennes hår,pussade henne i ansiktet,strök henne på ryggen och började sen om,att gossebarnet gnällde bekom honom inte ett dugg,han hade bara ögon för sin kvinna och jag tänkte i mitt stilla sinne att om Peter skulle försökt ge sig på att pussa på mig och stryka undan mitt hår när jag satt och åt en semla,eller åt överhuvud taget 🙄😤 så hade det slutat med ett trauma 🙈 för Peter 🤣

Den måltiden hade tagit slut jävligt fort kan jag lova för ingen krånglar med mig när jag äter,jag må vara romantisk som en tvålkopp men slafsa mule gör jag helst före eller efter en måltid..... Tack för ordet 👍🏻

Gissa vilken tallrik som är min 😆


Kommentera här: