0

När kossan (nästan) åt en scarf

Där stod jag på jobbet gömd med huvudet i skåpet och tryckte i mig naturgodis,jag gömde mig dels för att jag inte behöver visa att jag svullar som en gris och dels för att jag inte ville bjuda 🤣
När jag hörde att det var en kollega på väg in till kontoret så skyndade jag mig att slänga in en godis till i käften,jag missade dock (helt otroligt att kunna missa den gigantiska flabben)men lyckas på något vis få fatt i den samtidigt som min scarf har fastnat i handen,det innebär att scarfs och godisbit åker in i flabben och som den klimakteriekossa jag är så hindrade detta inte mig från att få fatt i den goa biten så jag lirkar ut scarfsen men lyckas behålla godisebiten i flabben.
Mycket mycket nöjd med mitt tilltag och att jag slapp bjuda fortsatte min arbetsdag 🐮idisslandes på min lakritsbit.
(null)

Kommentera här: