0

Tillbaka till vardagen

Godmorgon på er ☀️
Solen skiner även i dag på oss i Vellinge och snart ska jag till jobbet och träffa kollegorna och få höra hur deras midsommar varit ☺️
När vi kom hem i går så körde jag i gång med tvätt och handlade lite och sen rätt ut i solen med en dokumentär i öronen 👂🏻
Tog en promenad på kvällningen med Affe och hamnade hos söta Maria som bjöd på svalkande dricka och 1 timmes babbel om allt och inget,som livet är ☺️
Hemma igen fixade jag lite mat och en välbehövlig dusch innan jag gick och la mig 20.45 och jag misstänker att jag sov 20.46
Vi var uppe redan vid 5 i går morse pga att det var varmt i stugan plus sängar som inte passade våra ryggar så vi cyklade en runda,åt frukost,packade,städade och åkte innan nån på ön hann reagera,vi körde tom förbi polisen medan de förberedde sin utrustning för att kolla nykterhet och fortkörning,vi hade dock klarat oss på alla punkter 👍🏻
Vi drack kaffe vid Galtsjön och Affe badade och sen körde vi direkt hemåt efter det och var hemma till lunch ☀️
Skönt att komma hem fast jag hade kunnat stanna någon dag till just för att Öland är Öland och för att jag varit där så mycket både som barn och vuxen 👌🏼
Om jag blir rik ska jag köpa en stuga där 🥰
Nu önskar jag dig en härlig måndag och var rädd om dig ☀️
(null)



Kommentera här: