0

Student med platt fall

I fredags tog så Ludde studenten 🇸🇪 vi åkte dit med Hasse & Helena och hade trevligt och allt var så gott.
På kvällningen skulle jag gå med Helena ut med vovvarna och där kom jag gåendes med kilklackar och ligger helt plötsligt på golvet och har ont precis överallt, hundarnas vatten hade spillts ut precis där jag gick och jag såg inte det utan föll rätt fram,det var tur att det inte tog värre,kan stoltsera med blåmärken och bulor dock 🤕 
Utöver det var den en härlig kväll 😃
Lördagen gick i regnet och åskans tecken och vi tre par som hade pratat om att ta oss ner till Vellingefesten la det snabbt på hyllan,vi såg film och sen insåg vi att äta måste vi ju så mellan regnskurarna cyklade vi ner till byn och åt varsin langos och tog en öl,det var ändå en del folk som att i stora tältet och lyssnade på musik,men vi cyklade vidare och ringde på hos Hasse & Helena för att säga Hej och så blev vi kvar där till midnatt 🤪
I dag har vi varit i Höllviken och badat med Affe och jag har solat i trädgården och lyssnat på musik och däremellan tvättstugan 👍🏻
Nästa vecka blir en kort vecka,jag har tagit semester på Tisdag då Liam fyller år och även på Torsdag då vi drar till Öland och firar midsommar 🇸🇪☀️
Vår bil har kostat oss en förmögenhet med bromsbyte,nya däck,service och kamremsbyte och inte blir det bättre av att lämna den på Peugeot som totalt ruinerar en som kund 😪 totalt är vi uppe i 25.000 kr, kul såhär till semestern 🙁
Men jag tänker att det är bara pengar 🤑 nu är de slut men jag har kärlek i överflöd i stället ♥️♥️♥️♥️ önskar dig brunbrända kramar 😍
Ludde 🥰

Denna fantastiska tårtan har min kollega och vän Emelie gjort 🥰

Jag och söta Ulrika 😍
Det har blivit några timmar i solen i dag ☀️

Kommentera här: