0

Jo,jag vet

Man behöver inte gå upp bara för att man vaknar 4.30 😁 men är inte du också sån att du känner direkt ifall du kan somna om eller ej? Jag valde att gå upp och göra något produktivt i stället som att ge Affe mat,gå på toa och sen ut och cykla med honom,för mig är soluppgång bland det vackraste som finns och kan man börja dagen med att få beskåda en,jag då är det en bra start 😃
(null)

Det är lite semesterlunk på jobbet och det tar ett tag att vänja sig vid ett annat tempo och man ska egentligen bara njuta,för snart nog är hösten här och livet går tillbaka till det vanliga 🙃
Sommaren har precis börjat och det känns helt ok att jobba dessa 4 veckor fram till semestern och det lutar åt ännu en varm sommar ☀️ för min del får graderna gärna stanna på 23-25 annars svettas jag ihjäl 🥵
Innan Öland visade vågen -7 och jag känner enorm skillnad,på energi framförallt plus att jag mår så mycket bättre mentalt, många brukar klaga på att de går upp i vikt över sommaren,men jag har alltid hållt det på en jämn nivå,jag har gått upp året runt 🤓
Nädå,jag tycker tvärtom att det är lättare att hålla vikten på sommaren då man grillar ( om det inte är förbud ) och äter mycket sallad,jag är ingen såsmänniska heller,det jag faller på i så fall är väl det goda vinet 🥂
Nu ska jag slänga in min,inte lika blekfeta lekamen i duschen och sen ska jag göra mig redo för jobbet 😀
Varma kramar och hoppas du får en fin dag 🥰☀️
Lotta 

(null)


Kommentera här: