0

Sommarprat & annat

Godmorgon!
Klockan är tidig men jag har varit vaken en timme redan,somnade tidigt i går kväll och har fått mina timmar 😊
Solen skiner på en fin blå himmel och då blå är min älsklingsfärg så njuter jag här på balkongen med mitt kaffe ☕️
I går satt jag och läste en god stund samt lyssnade på Isabella Löwengrips sommarprat och så imponerad jag blev av hennes driv och sätt att tänka,lyssna gärna 👍🏻
Sommarpratarna är bland det bästa radion erbjudit någonsin och jag hittar alltid små guldkorn.
Efter jobbet i går så körde vi ner till Höllviken med Affe så han fick bada,vi lekte och plaskade och hade det inte blåst så svala vindar så hade jag nog oxå doppat mig 😊
I morgon får vi finbesök som stannar...ja hur länge det vet man aldrig 🤣🤣 men några dagar antar jag sen får de trängas med våra barn som kommer hem 😁
Då kämpar vi på 7 arbetsdagar till och dag 1 av 7 börjar om 1,5 timme ca ⏰
Jag säger det ofta och jag säger det igen,vilken tur att jag älskar mitt arbete 🥳
Fyller du år idag? Grattis,om inte så får även du ha en strålande dag 😘☀️

(null)

Kommentera här: