0

How you speak to a girl

Jag och Peter har vår enda barnfria kväll på 1 månad och den tillbringar vi med att lyssna på musik,laga god mat,dricka läsk och se på film... dock inte samtidigt 😆
Jag mår inte hallon precis,en förkylning som står i kroppen och bara är tung och tradig och inte bryter ut,men lite hemmagjord pizza kanske fixar det 😜
Vi lyssnar på soft country och jag ligger just nu i badet och Faith Hill och Tim McGraw sjunger något om hur man ska prata med kvinnor och det är så vackert så med nödrim och gullig parvideo och jag tycker även att det är viktigt hur vi kvinnor pratar med våra män också givetvis 🥰
Första veckan efter ledigheten är snart till ända och den har varit milt sagt intensiv men även rolig 😊
Jag längtar dock efter helgen för mest troligt är det skidor att glo på ⛷😜
Nu ska jag tvätta håret så jag får väl släppa luren 🙈
Ha en fin kväll 🥳
Kramar 😊
(null)

Kommentera här: