0

En liten krönika

Sådärja,söndagen är här och i morgon börjar jobbet efter två härligt lediga veckor,en vit jul och en vit nyår och en massa sömn, träffat vänner,sett film,serier,skidor såklart och Affe har fått massor av uppmärksamhet men i morgon börjar vardagen igen 😃
Det måste vara en hemsk känsla för dem som våndas för att gå till jobbet och visst har man dagar när man helst skulle vilja vara hemma men de är tack och lov väldigt få 😊
Som jag skrev häromdagen så är det dags för nytänk och därmed dags att röra på fläsket,jag är pinsamt försoffad 🙈men jag lider inte av det mer än att jag skulle vilja tappa ett antal kilo,jag har inga större problem med att jag är en större variant av kvinna,jag närmar mig 50,är i klimakteriet och är älskad precis för den jag är,alla mina kilon är bara mer att älska,sen finns ju givetvis hälsoaspekten och det är där jag ska skärpa mig 👍🏻 men det är svårare nu,kroppen lever ett eget liv,ett kosseliv,äta,glo och vara snäll 😆
Jag vet att jag är en snäll och omtänksam person och trots allt så är det vad som räknas 🥰
I går var vi hemma hos Anderssons som bjöd på en löjligt god middag 😜 en mysig kväll som avslut på en långledighet.
I dag är det sköna Söndag som sagt,sport på tv,solen skiner och det är kallare ☀️⛷
Jag önskar dig en god fortsättning på 2019 och glöm inte att vara rädd om dem som är rädd om dig ♥️♥️♥️

(null)

Kommentera här: