0

Här kommer sanningen!

Jag vet att ni undrar,jag vet att ni säkert spekulerar själva och kommer fram till osannolika "sanningar" 

Ni som vet men inget gör,ni är lika goda kålsupare,tänk att jag en gång betytt något för er 😔 svårt att förstå.

Jag vet att jag låter bitter och att offerkoftan värmer skönt,men det skiter jag i 🖕🏽

Sanningen är att hade Skid VM sänts enbart på helgerna så hade jag sluppit denna ångest över att missa så mycket 😢 

Varför har det inte protesterats? Varför har ni inte stått med plakat och demonstrerat å mina vägnar? 

Jag hade själv gärna gjort det,men är för upptagen av att tycka synd om mig själv 🙁

Så förlåt i förväg vänner och kollegor om jag verkar disträ,troligtvis har jag Stina Nilsson i tankarna 😊

Puss,hej och ha en fin torsdag för det ska jag ha var tanken 👍🏻
(null)

Kommentera här: