0

Freeze !!!

Godmorgon!
På min och Affes promenad nu på morgonen fick jag en syn för gudarna,jag hör hur två katter slåss och ni vet säkert hur det låter,jag valde att inte gå det hållet eftersom min älskade vovve är en alfahanne som är nyfiken på katter,innan jag hann svänga av hör jag ett vrål ifrån en kvinna och ut från ett av husen kommer en äldre barfota kvinna i rosa nattasärk springandes och fäktar med armarna samtidigt som hon vrålar,jag fattade ju såklart att en av katterna var hennes eller att hon bara inte pallade med ljudet och ville sära på djuren och det var ju snällt,katterna stannade för tillfället upp.....lite som freeze motherfucker....kliade sig lite,glodde på damen, för att sen fortsätta slåss,när jag såg tanten med bestämda kliv gå in i huset igen med ett åskmoln över sig tog jag ett annat håll,för på något vis kändes det som om ett hagelgevär fanns i hennes gömmor 😋
Mycket ska man se på sin morgonpromenad och nu önskar jag dig en fin dag 😍🙏🏼
Kramen  (null)

Kommentera här: