0

Så mycket bättre???

För första gången i programmets historia så bytte jag kanal under Lördagens "Så mycket bättre" det är en klunga fantastiska artister men det är något som saknas som funnits i övriga säsonger,men vad vet jag inte 🧐 jag är ju i den åldern att jag hittar något att gnälla om ifall det inte kommer av sig självt 😆
I dag har jag och Affe roat oss kungligt,två turer till havet och 1 till skogen,sista turen till havet hade vi sällskap av Lilla C 😍 min lilla solblomma som har mött en fantastisk man och kvittrar som en liten kycklinunge 🐥
Jag är så ofantligt glad för hennes skull så ni anar inte ♥️♥️♥️♥️
Helgen är över,ordningen är återställd och som vanligt har den sprungit i väg.
Trevlig Söndag på er och kram 😚
(null)
På väg till havet 😊


(null)
Törringeskogen 😝


(null)
Den "lilla" pinnen




Kommentera här: