1

Julkrönika

I går firade vi lillejul hela dagen, vi mötte upp Hasse & Helena med vovve i Törringe på morgonen.
Vi pulsade i snön,hundarna lekte och vi drack kaffe,åt krabbelurer och jag och Helena skålade i Prosecco 🙈🥂
Vi skildes åt vid lunchtid och var väldigt nöjda med början på dagen allihop ❄️❄️❄️❄️
På kvällen åt vi ostbricka och spelade Bingolotto,som vanligt vann vi ingenting och som vanligt muttrade vi över det 😆
Julafton idag och det firas i lugnets tecken med endast Liam hemma 🥰
2018 har varit ett delvis tungt år och om jag bara får en önskan i jul så är det att 2019 blir det året då jag orkar släppa taget om det onda,får en möjlighet att gå vidare med bara ljus och kärlek i mitt hjärta och kan hitta den totala lyckan igen ♥️ 
2018 var också ett fantastiskt år då jag lärde mig säga Nej,där jag lärt mig sluta krusa människor och stå upp för mig själv🤘🏽
God Jul och kör försiktigt om du ska i väg 🎅🏻❄️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

GOTT SLUT🍾⭐️ O ännu godare 2019 önskar jag dej verkligen💕

Svar: Tack snälla och detsamma 🥂
Lotta Lagby

Kommentera här: