0

825

När jag var 12 år,1982 så gick jag på julskyltningen med min kompis Åsa i Växjö,jag minns att jag tog en lott och att lottnumret var 825 och jag vann en adventsljusstake!
Hur är det möjligt att minnas något sånt som hände för 36 år sen men jag kan inte ens minnas vad jag åt till frukost i morse? 🧐
Jag känner mig trött och sliten,kroppen värker och halsen gör ont,jag sover dåligt och jag gråter för minsta lilla,jag har kommit fram till att jag behöver semester,jag har tömt delar av mina depåer och när jag frivilligt erkänner att jag inte är på topp,då är det verkligen så 😜
Tack och lov för nära och kära som förstår,som frågar och som bara låter mig spy galla mellan varven.
Jag ska fundera lite grann på om nummer 825 kanske kan bringa tur i något sammanhang eftersom jag har det fastetsat i huvudet 👍🏻 varför har jag aldrig tänkt på det innan? 🧐🙈
Ja du....har du någon teori om varför?
Fick idag en rolig present av ljuva kollegan Lina,hon skrattade högt innan jag fått den och sa att hon tänkte på mig när hon såg den och jaaaa.....kan förstå det 🤣🤣🤣🤣 bild kommer längre ner
Den gesten gjorde mig så glad och i torsdags hade jag och P 3 årig förlovningsdag och han kom hem med 10 röda rosor ♥️ gissa om jag blev glad?
På kvällen var jag och kollegorna i Höllviken och åt fondue 👌🏼 en riktigt trevlig kväll där jag var totalt avslappnad och bjöd mina bordsdamer på show 😜 inte så svårt,alla har nära till skratt,precis alla 15 som var med är en synnerligen underbar person.
Kram till dig kära läsare 😍
Millennium med kollegorna 😃

3 årig förlovningsdag

Lotta& Lina humor 🤣



Kommentera här: