0

I dag!

Min vana trogen sitter jag på balkongen och dricker mitt morgonkaffe med Affe vilandes under mig,vi har varit ute på vår promenad och vi hann precis in så kom regnet ☔️
Det gör mig inget att jag vaknade en halvtimme före klockan ringde i dag,för jag var utsövd och steg gärna upp,en stunds morgonfrid innan dagen kickar igång är bara skönt 🙏🏼
I dag ska jag klippa mig efter jobbet och så ska jag ge Anna R TS efter det,hon frågade mig så snällt i går och jag vet att hon behöver det,jag har haft uppehåll med den verksamheten över sommaren så jag känner mig lite ringrostig,men det blir nog bra.
Tänk att jag varit i gång och jobbat i snart 3 veckor efter semestern,vad händer med tiden? Vi håller på med lite schemaändringar på jobbet och det är så skönt att jobba med 3 flexibla kollegor som dessutom alltid har kluriga lösningar på saker och ting.
Om en dryg månad så åker jag och Lilla C på vår årliga lilla weekend och den är verkligen efterlängtad,inte för att jag vill lämna familjen utan för att det verkligen är kvalitetstid med min allra bästa vän♥️ 
Utan Lilla C så vet jag faktiskt inte riktigt hur jag hade mått mellan varven och bara det att jag i tisdags hittade ett fint kort med de orden skrivna som jag behövde höra så väl ♥️
Att ha en sådan lyhörd vän som verkligen vet när hon behövs är få förunnat.
En sak till som är härlig är att hennes barnbarn Melle och min bonusdotter Tilda har blivit riktigt goa kompisar 😃
Peter är ledig och ska ha en polare på besök i dag, sonen var lite krasslig i går men verkade piggna på sig framåt kvällen så det blir skolan för honom i dag.
På tal om Peter så är han verkligen ett dagligt bevis på hur kärlek fungerar,han är min vardagshjälte,varje dag och hans tålamod med mitt PMS skit är värt guld,vi skrattar hysteriskt varje dag och kramas massor,min goding ♥️♥️
Nähäpp kära söta ni nu ska jag ta tag i min PMS svullna kropp och slänga den i duschen,dra på lite luktegott i armhålorna och köra i gång dagen helt luktfri 😷🤪
Ha en alldeles ljuvlig dag så återkommer jag med min nyklippta frisyr lite senare 👍🏻✂️
Kramelikram

Morgonstund har kaffe i mund.

Kommentera här: