0

Tack och lov så slapp han fötterna ;-)

Min lärare i TS är även utbildad kostpedagog och vi pratade mycket om det faktum vad kosten har för betydelse och jag anammade konceptet ta bort gluten och pasta,inte LCHF fullt ut,men lite ditåt och det har inte varit svårt alls,mitt sockersug är borta och min energi är påtagligare,byxorna spänner inte lika hårt och så fort jag kommer i gång med långa promenader så kommer det bli ännu bättre :-)
 
Så just nu äter jag riskakor med chiafrön och Keso till frukost och till lunch och middag i stort sett vad jag vill förutom pasta,godis och kakor lockar inte alls och jag är så stolt över att jag lyckades hitta motivationen att ännu en gång ta tag i mitt liv.
 
I kväll ska vi på bio allihop och Liam har offrat sig och hänger med på "Alvin och gänget" för Tildas skull och agerar snällt som en bonusbror ska göra :-)
 
Jag känner lugn och frid,vi lär fortfarande känna varandra alla fyra och ibland stöter man på patrull,lite konstigt annars,men vi lyssnar och stöttar varandra och hjälps åt för att allt ska funka så bra som möjligt.
 
I dag fyller min "lille" brorson/gudson 21 år ,han är ca 1.90 och ser exakt ut som min storebror när han var 21,det är på gränsen till läskigt faktiskt men det enda han sluppit,tack och lov, är de hemska fötterna både jag och min bror begåvats med,han fick sin Mammas fötter,ja inte hennes,men ni fattar ;-) 
 
Hipp hipp hurra till Kalle,fasters lille älskling ♥♥
 
Jag och brorsan
 
 
 
Kalle :-)
 
 
 
Ha en fin dag och en trevlig helg alla kära 

Kommentera här: