0

Tänk dig

Tänk dig att du drömmer att du är Charlotte Perrelli....fine,hon är en proffsig artist,tänk dig sen att du drömmer att du är en höggravid Charlotte Perrelli....lite akward....tänk dig vidare att du drömmer att du är en höggravid Charlotte Perrelli som försovit sig till sitt jobb på Ica Maxi !!?? Jag hade ett jäkla bry med att få Charlotte Perrelli i tid kan jag lova.
Jag tror det har lite med att göra  att jag var rädd att försova mig i morse,vi delar samma förnamn och kommer i stort sett från samma stad i Småland och jag sjunger,men sen? Höggravid? Kan helt enkelt bero på de extrakilon jag bär på och hur bebisar är ljuvliga och jag i någon röra fick ihop allt i min dröm i natt 😆
Dagen på jobbet har varit intensiv men som tur var så kände vi alla likadant.
Nu ligger jag i ett bad och jag misstänker att jag kommer snabbt i säng ikväll....efter mina obligatoriska avsnitt av Hem till gården såklart 😊
Trots allt så får jag ju plats i badkaret ännu 😂😂😂😂 och man ska ju tänka positivt 🥰
Puss och Kram till dig ♥️ (null)

Kommentera här: