0

Hemmafruar

Peter sover efter ha jobbat natt,jag dricker kaffe och glor paralyserat på Hemmafruarna i Orange County och kan inte förmå mig att byta kanal,dessa otroligt ytliga människor som troligtvis inte är så ytliga egentligen men som har det som jobb,de fascinerar mig,hur man kan få till ett storgräl pga att någon sa något till en tredje som sagt samma sak om en fjärde fast som glömt att det var den femte som sa det till den sjätte som inte ens var där 🧐
Peter fattar inte att jag kan glo på sådant,själv känner jag mig rättrådig,ärlig,ytterst vanlig och enkel och det får mig att må gott i hjärtat 😜
Skidor och skidskytte i dag och ikväll Stjärnorna på slottet från vackra Teleborgs slott i Växjö,bring back memorys 😇
 Nu ska jag ut och rasta Affe och slita mig från dramat på TV:n 😃
Önskar dig en härlig lördag 
Någon vill gå ut 😜

Kommentera här: