1

Dr Phil & hans....

Det är något visst med honom,egentligen upplever jag honom som en självgod arrogant typ som älskar att framhäva sig själv emellan varven MEN vilka kunskaper han besitter och så mycket spännande gäster han har i sitt program.
Ibland blir jag helt mörkrädd när man hör människors berättelser och vi har precis tittat på David Cassidys sista intervju där han säger sig har fått demens,han ville inte styrka sin diagnos genom ett läkarintyg och han sa emot sig själv många gånger,det mesta pekade på att han aldrig slutat kröka däremot,men på något vis så kände jag med denne lille store man som levde på gamla meriter och Dr Phil visade honom respekt fast hela hans kroppsspråk visade att han inte heller trodde på honom.
Tyvärr avled David Cassidy några månader efter....av leversvikt.
Jag vet egentligen inte vad jag ville med detta inlägg mer än att jag är fascinerad av den långe Dr Phil och hans pondus 💪🏼 
Sveriges Mästerkock på tv och snart dags att hoppa i loppelådan 🤣

(null)



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det programmet hade jag gärna sett!
D C var min ungdomsidol💙
Kram

Svar: Kolla om det finns på någon Playkanal 😃 Kram
Lotta Lagby

Kommentera här: